Kendi sağılığınız ve kedinizin veya Köpeğinizin sağlığı için dikkat etmeniz gereken hususlar vardır. Evde kedi veya köpek besleyen hayvan severler hayvanlarının rutin olarak ayda bir defa dış parazit tedavisini yaptırmalıdır. Aksi halde hayvanınızda bit, pire ve keneler görebilirsiniz ve bu ektoparazitler hem hayvana rahatsızlık verebilir hem de sizlere zararının yanı sıra eşyalarınıza da nüfus edebilir. Akabinde eşyalarınız ile birlikte evinizi ilaçlamak zorunda kalabilirsiniz. Bütün bu olumsuzlukları ortadan kaldırmak için kedi veya köpeğinizin rutin olarak her ay dış parazit tedavisinin yapılmasını önermekteyiz.

Yine aynı şekilde kedinizin veya köpeğinizin gastrointestinal (mide barsak siteminde) sisteminde bulunma ihtimalleri yüksek olan endoparazitlere (iç parazitlere) karşı iç parazit tedavisinin minimum 50 günde bir yapılması gerekmektedir.

Yavru kedi veya köpeklerinizin dışkısında daha fazla görülme ihtimali olan parazitler yetişkin kedi veya köpeklerde de görülmekle birlikte dışkı ile çevreye yayılır ve hayvan sahibine de bulaşma ihtimali vardır. Öldürücü endoparaziter hastalıklar mümkün olmakla birlikte bu ihtimalleri ortadan kaldırmak amacıyla kedinize veya köpeğinize minimum 50 günde bir iç parazit tedavisinin yapılmasını önermekteyiz.

Kullanılan preparat farklılıkları sebebiyle iç parazit ve dış parazit tedavilerinin rutin tekrar aralıkları değişebilmektedir.

Birçok hayvan sever tarafından basit bir durum olarak algılanabilen iç ve dış parazit tedavileri oysa kedinizin veya köpeğinizin ve sizlerin sağlığını ciddi manada tehdit edebilir.

Bu nedenle bizler iç ve dış parazit tedavilerinin önemini sizlerle paylaşmaktan onur duymaktayız.

Minik dostlarınız için biz buradayız, ya siz?